La travessa de natació de S’Eixugador – Aiguafreda d’aquesta 2021 s’ajorna fins a nova data a causa de la pandèmia de covid-19
La prova estava prevista inicialment pel 18 de juliol
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Begur (Baix Ter, Baix Empordà, comtat de Girona) 17/06/2021.- Avui la situació a Begur (Baix Ter, Baix Empordà, comtat de Girona) a nivell de covid-19 correspon l’Índex de ris de 21.84, igual que el dia anterior; taxa de reproducció rho7: 0,43; casos diagnosticats amb PCR i test d’antígens els últims 7 dies: 1; casos diagnosticats amb PCR i test d’antígens els últims 14 dies: 2; incidència acumulada de diagnosticats els últims 14 dies per cada 100.000 habitants: 50.96; Taxa de reproducció de l’epidèmia ponderada setmanalment (rho7): 0.43 (l’epidèmia creix si és superior a 1); actualitzat a 17/6/2021 16:43:07 amb dades fins a tres dies abans.
La travessa de natació de S’Eixugador – Aiguafreda d’aquesta 2021 s’ajorna fins a nova data
Segons Ràdio Capital.Cat la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Begur ha acordat ajornar fins a nova data la travessa de natació S’Eixugador – Aiguafreda d’aquest 2021, prevista inicialment pel 18 de juliol, a conseqüència de la pandèmia de covid-19.
El Consistori ha decidit posposar la competició davant la impossibilitat logística d’adaptar el format i les característiques d’aquesta a les restriccions i a les mesures de seguretat actuals establertes pel Procicat per tal d’evitar el contagi i la propagació del coronavirus-19.
Jordi Carreras, regidor d’Esports, demana comprensió a totes les persones implicades en la participació i l’organització de la travessa i explica que “la travessa és una activitat que si no la podem fer amb la normalitat de sempre, creiem que perd tot el seu encant i la seva essència. Esperem, doncs, que la situació continuï millorant i en poc temps puguem tornar a organitzar aquestes activitats de la manera que desitja tothom“.
Autor font: Nordestllibertari.blogspot.com