Setembre 9, 2021
Per CGT Ambulancias

El passat dia 3 vam assistir a la reuni贸 que van convocar T猫cnics en Lluita i Salvem les Ambul脿ncies per debatre la proposici贸 de llei presentada per la CUP sobre la INTERNALITZACI脫 DEL TRANSPORT SANITARI. Tamb茅 hem assistit a la reuni贸 convocada per la CUP al Parlament de Catalunya el dia 7 per presentar la proposici贸 de llei.

Des de la coordinadora de la CGT volem donar tot el nostre suport a les accions que es volen portar a terme des de les plataformes per aconseguir l鈥檃provaci贸 de la proposici贸 de llei per la tan merescuda i necess脿ria internalitzaci贸 de les ambul脿ncies a l鈥檈mpresa p煤blica SEM.

Com no pot ser d鈥檃ltra forma, POSAREM TOTS ELS MITJANS NECESSARIS, tenint en compte la for莽a que ens dona l鈥檋ist貌ric de mobilitzacions i reivindicacions de CGT en favor de la classe treballadora, i enfront de la conniv猫ncia entre el sistema i les empreses 鈥渂uitre鈥, perqu猫 aquesta internalitzaci贸 es porti a terme per part de l鈥檃dministraci贸 catalana. Aquesta 茅s l鈥櫭簄ica opci贸, al nostre entendre, d鈥檃conseguir unes condicions laborals i de prevenci贸 dignes per a les treballadores i treballadors, aix铆 com un servei just i de qualitat per a les usu脿ries i usuaris.

Creiem fermament que la internalitzaci贸 茅s l鈥櫭簄ica via d鈥檈quiparaci贸 de les condicions laborals amb el conveni SEM. No podem obviar, que l鈥檈quiparaci贸 del conveni auton貌mic que defensen alguns sindicats potser ENTRARIA EN CONFLICTE amb les mat猫ries reservades del conveni estatal. I per tant, qualsevol empresa que no t茅 contracte amb la Generalitat podria denunciar-lo i revocar-lo, esfumant-se la tan anhelada equiparaci贸.

El Heraldo Sanitario

Tamb茅 s鈥檋a de tenir en compte que l鈥檈quiparaci贸 progressiva que ens ofereixen alguns, NO 脡S REAL. Ja que aquesta, per arribar a la totalitat de condicions del SEM podria tardar molts anys, i PER AIX脪 L鈥橝NOMENEN 鈥淓QUIPARACI脫 PROGRESSIVA鈥. En canvi, en la internalitzaci贸, no nom茅s es faria directament l鈥檈quiparaci贸, sin贸 que s鈥檈liminarien completament les contractacions en pr脿ctiques i les difer猫ncies salarials entre el TTS i el TES. I m茅s, tenint en compte que la contractaci贸 acaba a finals d鈥檃quest any 2021, quedant 4 pr貌rrogues anuals.

Salut.

Per un servei d鈥檃mbul脿ncies 100% p煤blic!!!

#TotSomSEM

Autor font: Cgtambulancias.es