Nova jornada de mobilitzacions a diverses ciutats del Principat contra la repressió, la llibertat de Pablo Hasél i pels drets socials
Hi ha convocades manifestacions a Barcelona, Girona, Mataró, Vic, Lleida, Tarragona i Sabadell
TRAMUNTANA VERMELLA MAIL Girona (Gironès) 27/02/2021.- Segons informa VilaWeb, CUP, Endavant, Arran, COS i SEPC han convocat una mobilització aquest dissabte al capvespre –a les 18.00h– a la plaça Universitat de Barcelona amb el lema ‘Sense futur no tenim res a perdre‘, que també té el suport del Jovent Republicà, el Sindicat de Llogaters, la CNT, la CGT, Anticapitalistes, els CDR i més entitats i organitzacions.
En la convocatòria es reclama amnistia total, la dissolució de la BRIMO, l’autodeterminació i pa, sostre i treball per a tothom.
Hi haurà tres columnes que sortiran a les 17.00h de la plaça de Sants, la plaça Lesseps i de la cruïlla entre la Gran Via i el carrer de la Marina i que confluiran davant la Universitat de Barcelona.
“No aturen els desnonaments, ni regulen els lloguers. No deroguen la llei mordassa, ni la reforma laboral. Protegeixen un monarca corrupte, mentre reprimeixen i empresonen qui lluita“, s’afirma al cartell de la convocatòria, amb l’etiqueta #FinsQueCaiguin.
Aquesta manifestació vol donar continuïtat a les protestes dels darrers dies contra l’empresonament del raper Pablo Hasel, una causa a la qual s’han afegit més reivindicacions, com ara l’amnistia total, l’alliberament dels detinguts i la defensa dels drets socials i la llibertat d’expressió.
A les 11.30 també hi ha convocada una concentració a la plaça de Sants per donar la benvinguda a Carles, el veí del barri empresonat fins ahir. El grup de suport va decidir de mantenir la convocatòria per a reclamar la llibertat de tots els represaliats.
A més, hi ha convocades mobilitzacions a més ciutats:
Girona: plaça de Pompeu Fabra, a les 12.00h, i plaça Indepependència, a les 19.00h.
Mataró: plaça de l’Ajuntament, a les 12.30h.
Vic: plaça de la Noguera, a les 18.00h.
Lleida: plaça de Ricard Vinyes, a les 19.00h.
Tarragona: plaça de la Font, a les 19.00h.
Sabadell: plaça de Sant Roc, a les 19.00h.
Mobilitzacions des del matí
A primera hora, una seixantena de èsones han tallat la AP-7 a l’altura de Girona. Els Mossos els han desallotjat i els han fet identificar al cap d’unes dures hores.
A Sants, una gran mobilització s’ha solidaritat amb Carles, el veí detingut, empresonat i ja alliberat, que ha agraït amb emoció el suport rebut.
Al centre de Girona, s’ha fet una manifestació unitària amb el lema ‘Sense llibertat no hi ha futur’.
Autor font: Nordestllibertari.blogspot.com