Novembre 29, 2021
Per CNT Barcelona
172 vistes


[CATALÀ] Fem una crida a la participació massiva de totes les treballadores de l’Administració Pública a aquesta vaga que vol defensar l’estabilitat de totes les nostres companyes i companys, i fomentar la cohesió i el suport mutu entre tot el personal de l’Administració.

LES QUE HI SOM, ENS QUEDEM! CAP INTERINA AL CARRER!

Des de CNT Barcelona exigim a les autoritats el compliment de la directiva europea 1999/70/CE, que ja parlava de reduir la temporalitat fa més de 20 anys, així com de respondre adequadament davant el Tribunal de Justícia de la Unió Europea, que s’ha pronunciat en contra de l’abús de la interinitat a Espanya en diverses ocasions.

Així, des de CNT Barcelona fem una crida a totes les persones en situació d’interinitat o temporalitat en el sector públic a la vaga de demà 30 de Novembre!

Piquet central Unitari: Seu UGT (Rambla del Raval 29) – 09.30h
Manifestació: Plaça d’Urquinaona – 12.30h

INTERINES, INTERINS SORTIU AL CARRER!

TREBALLADOR FIXE, SURT AL CARRER PER SOLIDARITAT!

TOTS I TOTES A LA VAGA EL DIA 30 DE NOVEMBRE, COLZE A COLZE, PER JUSTÍCIA I PEL SUPORT MUTU!


[CASTELLANO] Hacemos un llamamiento a la participación masiva de todas las trabajadoras de la Administración Pública para esta huelga que quiere defender la estabilidad de todas nuestras compañeras y compañeros, y fomentar la cohesión y el apoyo mutuo entre todo el personal de la Administración.

LAS QUE SOMOS, NOS QUEDAMOS! NINGUNA INTERINA A LA CALLE!

Desde CNT Barcelona exigimos a las autoridades el cumplimiento de la directiva europea 1999/70/CE, que ya hablaba de reducir la temporalidad hace más de 20 años, así como de responder adecuadamente ante el Tribunal de Justicia de la Unión Europea, que se ha pronunciado en contra del abuso de la interinidad en España en varias ocasiones.

Así, desde CNT Barcelona hacemos un llamamiento a todas las personas en situación de interinidad o temporalidad en el sector público a la huelga de mañana 30 de Noviembre!

Piquete central Unitario: Sede UGT (Rambla del Raval 29) – 09.30h
Manifestación: Plaça d’Urquinaona – 12.30h

INTERINAS, INTERINOS SALID AL CALLE!

TRABAJADOR FIJO, SAL AL CALLE POR SOLIDARIDAD!

TODAS Y TODOS A LA HUELGA MAÑANA DÍA 30 DE NOVIEMBRE, CODO CON CODO, POR JUSTICIA Y POR EL APOYO MUTUO!




Autor font: Cntbarcelona.org